برنامه‌های دشمن علیه انتخابات/ ضرورت حضور پرشور مردم
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان در دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان كرمان در نوزدهم اردیبهشت سال 1386 فرموده اند: دشمنان ما مي‌خواهند اصلاً انتخابات برگزار نشود. چرا؟ براي این‌كه بتوانند شاهدي بیاورند كه در ایران مردم‌سالاري و دمكراسي نیست. وقتي ما انتخابات برگزار مي‌كنیم، حربه‌ آنها گم مي‌شود. بنابراین اولین خواسته‌هاي آنها برگزار نشدن انتخابات است؛ كمااین‌كه زمان برگزاري انتخابات مجلس هفتم هم تلاش كردند انتخابات را تعطیل كنند؛ اما خدا نگذاشت.

** تلاش دشمن برای حذف حضور مردم

بدانید مخالفان این كشور، دشمنان این ملت، دشمنان بهروزي ایران، دشمنان پیشرفت و ترقّي ملت ایران و دشمنان نظام جمهوري اسلامي هرچه بتوانند، انجام مي‌دهند تا مردم را از حضور در صحنه‌ انتخابات مجلس شوراي اسلامي و هر صحنه‌ دیگري باز بدارند. تا امروز نتوانسته‌اند؛ به حول و قوّه الهي در آینده هم نخواهند توانست.

بیانات در اجتماع بزرگ مردم قزوین‌

1382/09/25

**می‌خواهند انگیزه مردم را كم كنند

در هر برهه‌اي سعي گردانندگان تبلیغات خصمانه‌ي استكبار جهاني بر این بوده است كه حضور مردم را كمرنگ كنند؛ انگیزه‌ي مردم را كم كنند؛ همت آن‌ها را، امید آن‌ها را نسبت به انتخابات از بین ببرند یا كمرنگ كنند. البته به توفیق الهي نتوانسته‌اند. این نشاندهنده‌ اهمیت انتخابات است.

‌بیانات در دیدار فرماندهان نیروي هوائي ارتش

1386/11/19

**با انتخاب آدم های اصلح و متعبد مخالفند‌‌‍

‌‍‍‌‌‌‌‌‌]دشمنان] با اصل انتخابات دشمنند؛ با حضور پرشور و گسترده‌ي مردم در انتخابات دشمنند؛ با انتخاب آدمهاي اصلح و طرفدار حقوق مردم و متعبد و پایبند به مباني اسلامي و ارزشهاي اسلامي مخالفند، دشمنند؛ چرا؟ چون می‌دانند این‌ها هم انتخابات، هم حضور گسترده‌ي مردم، هم حضور آدمهاي مناسب و شایسته در مجلس، به ضرر آنهاست؛ لذا مخالفت می‌كنند.

‌بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم‌

1386/12/22

**تلاش دشمن برای سردرگمی مردم

دشمن]مي‌خواهد كه مردم تحت تأثیر غوغا‌ها و تهمت‌زنی‌ها و هوچیگری‌ها، دچار دهشت شوند و نتوانند نمایندگان حقیقي خودشان را به مجلس بفرستند؛ تحت تأثیر تبلیغات فریبنده و رنگین قرار گیرند و نتوانند عناصري را كه به آن‌ها دل مي‌بندند و اطمینان مي‌كنند، پیدا كنند و به مجلس بفرستند.

بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم‌

1378/11/13

**می‌خواهید برای ایجاد چیزی كه هست تلاش كنید؟!

در داخل چرا یك عده‌اي همین‌طور یا صریحاً می‌گویند دموكراسي و مردمسالاري نیست، یا صریحاً نمی‌گویند؛ جوري می‌گویند كه معنایش‌‌ همان «نیست» است؟ می‌گویند آقا ما باید براي ایجاد مردم‌سالاري در كشور تلاش كنیم! چیزي كه هست. می‌خواهید براي ایجاد آن چیزي كه هست، تلاش كنید؟! این‌ها آن چیزهائي است كه نقطه‌ي مقابل اعتماد به نفسي است كه ملت ما به آن احتیاج دارد و باید آن را داشته باشد.

بیانات در دانشجویان دانشگاه‌هاي استان یزد

1386/10/13

**انتخابات باید پشتوانه امنیت ما باشد

انتخابات همیشه در كشور ما تا حدودي یك حادثه‌ي چالش‌برانگیز است. اگرچه در مقایسه‌ي با انتخاباتهائي كه در بعضي از كشورهاي دنیا - چه كشورهاي به اصطلاح پیشرفته، و چه بعضي از كشورهاي دیگر - برگزار می‌شود، كه تویشان چه خباثت‌ها، چه خیانت‌ها، چه درگیري‌ها، حتّي چه كشت و كشتار‌ها اتفاق مي‌افتد، بحمدالله این حوادث در كشور ما نیست، اما بالاخره یك چالشي است؛ مردم را متوجه می‌كند. مراقب باشید این چالش به امنیت كشور صدمه نزند. انتخابات كه مظهر حضور مردم است، مظهر مردم‌سالاري دیني است، باید پشتوانه‌ي امنیت ما باشد. نباید اجازه داد كه این چیزي كه ذخیره‌ي امنیت است، پشتوانه‌ي امنیت است، به امنیت ما صدمه وارد كند.

دیدید، حس كردید، از نزدیك لمس كردید آن وقتي را كه دشمنان می‌خواهند از انتخابات علیه امنیت كشور سوء استفاده كنند. باید همه مراقب باشند، همه بهوش باشند. آحاد مردم، مسئولان گوناگون، منبرداران سیاسي، كساني كه می‌توانند با مردم حرف بزنند، همه مراقب باشند، مواظب باشند؛ از انتخابات مانند یك نعمت الهي پاسداري كنند.

خطبه‌هاي نماز عید سعید فطر

1390/06/09

**خواست دشمن را تخطئه كنید

دشمنان مي‌خواهند ما در انتخابات شركت نكنیم؛ دشمنان مي‌خواهند كه ما انتخاباتمان چشمگیر نباشد؛ دشمنان مي‌خواهند چنین وانمود كنند كه ملت، رغبتي به انتخابات و به كارهاي مربوط به مجلس و مسائل اساسي نظام ندارد. شما باید این را تخطئه كنید و باید شركت كنید.

بیانات در بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌‌المللي كتاب تهران

‌ 1371/02/17

**ملت‌ها به انتخابات ایران نگاه می‌كنند!

من مطمئنم كه این انتخابات براي ملتهاي دیگر هم یك نشانه‌اي است. براي همین هم هست كه دستگاه‌هاي خبیث استكبار، از آمریكا و انگلیس و صهیونیست‌ها و دیگران، دارند مرتباً تلاش می‌كنند كه این انتخابات را به یك جوري خراب كنند، مخدوش كنند. كشورهاي دیگر نگاه می‌كنند ببینند این پیشكسوت انتخاباتي و انقلابي - كه ملت ایران است - چه كار خواهد كرد. ملت ایران در این زمینه، جزو پیشكسوتهاست. ملتهاي دیگر نگاه می‌كنند ببینند انتخابات در ایران به كجا خواهد رسید. استكبار دوست دارد كه انتخابات در كشور ما آنچنان بشود كه ملتها را مأیوس كند.

بیانات در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز 19دی

1390/10/19

**گوش ملت به این حرف‌ها بدهكار نیست!

این ملت، در آستانه‌ي یك آزمایش بزرگ، یعني انتخابات مجلس شوراي اسلامي است. جنجالهاي تبلیغاتيِ صهیونیست‌ها و امریكایی‌ها هم، اساساً، به همین خاطر است. هروقت فكر مي‌كنند كه خواهند توانست ملت را از یك اقدام اساسي باز بدارند، دریغ نمي‌كنند. مردم، از مدّت‌ها پیش منتظرند كه در روز جمعه، به پاي صندوقهاي رأي بروند، و آن‌ها، براي این‌كه ذهن‌ها را به جاي دیگري متوجّه كنند، در رسانه‌هاي مزدور خود، شعارهاي ضدّ ملت ایران و ضدّ نظام جمهوري اسلامي سر مي‌دهند. اما گوش ملت ما، به این حرف‌ها بدهكار نیست.

بیانات در «دانشكده افسري»

1374/12/16

سیام** 9129





:: برچسب‌ها: سیاه , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: